Wij vieren dit
samen met u!

Nieuws

Publicatie nieuwe NPR 2576!

Publicatie nieuwe NPR 2576!

NPR 2576 Functiebehoud bij brand -‘Richtlijn voor transmissiewegen’ is gepubliceerd. Na het uitkomen van NEN 2535:2017, de wijzigingsbladen NEN 2575-2/A1 en NEN 2575-3/A2 en recent nog de NEN 2654-2:2018, is het tijd voor een nieuwe versie van de NPR 2576.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Noodverlichting Series 2: hoe goed nog beter kan!

Noodverlichting Series 2: hoe goed nog beter kan!

Bij een evacuatie telt iedere seconde en is een feilloos werkende noodverlichting van levensbelang. Hertek biedt een gevarieerd assortiment noodverlichting dat mensen veilig en betrouwbaar de weg wijst. Veiligheid bieden aan mensen en bedrijfsmiddelen in gebouwen zit in ons DNA. We denken met u mee zodat onze kwalitatief hoogwaardige oplossingen het beste in uw specifieke situatie passen.

Lees meer
Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Levert parkeren binnen in een parkeergarage een groter veiligheidsrisico dan parkeren buiten op een parkeerterrein? ​Op 22 november organiseert adviesbureau Nieman het symposium "Parkeren op eigen risico" in het Cinemec te Ede.​

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Nieuwe productlijnen Hertek Noodverlichting

Nieuwe productlijnen Hertek Noodverlichting

Met grote trots introduceren wij het nieuwste kunststukje van Hertek: de nieuwe productlijnen noodverlichting.
Onze nieuwe productlijnen bieden noodverlichting aan in metaal, kleur en kubusvorm. Voor elke klantwens zit er een passende oplossing bij.

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer