Wij vieren dit
samen met u!

Nieuws

Menslievende zorg ook in de nacht bij S&L

Menslievende zorg ook in de nacht bij S&L

De nachtzorg is bij S&L Zorg goed. Deze kan echter nog beter. Het huidige uitluistersysteem gaat al aardig wat jaren mee. De techniek is in de loop der jaren vooruit gegaan. Daarom is S&L Zorg de afgelopen maanden druk bezig geweest met het kijken naar een nieuwe, betere oplossing en efficiëntere werkwijzen om in de nacht over haar bewoners te waken.

Lees meer
Publicatie nieuwe NPR 2576!

Publicatie nieuwe NPR 2576!

NPR 2576 Functiebehoud bij brand -‘Richtlijn voor transmissiewegen’ is gepubliceerd. Na het uitkomen van NEN 2535:2017, de wijzigingsbladen NEN 2575-2/A1 en NEN 2575-3/A2 en recent nog de NEN 2654-2:2018, is het tijd voor een nieuwe versie van de NPR 2576.

Lees meer
Verbeter de kwaliteit van uw zorgverlening met de slimme vloer

Verbeter de kwaliteit van uw zorgverlening met de slimme vloer

De slimme vloer van Hertek Care is een ondervloer die de kwaliteit van uw zorgverlening verbetert. De vloer bestaat uit slimme sensoren die meten en registeren wat zich op de vloer afspeelt. De vloer herkent loopbewegingen en patronen door slimme algoritmen en genereert waardevolle informatie. In een risicosituatie ontvangt u direct een alarmmelding (zoals een valalarm) zodat u snel de juiste zorg kunt bieden.

Lees meer
Succesvolle pilot Zorggroep Elde nieuwe toezichthoudende domotica-technologie

Succesvolle pilot Zorggroep Elde nieuwe toezichthoudende domotica-technologie

Zorggroep Elde, vertrouwt als partner van Hertek al bijna 10 jaar op het Sonevo zorgdomotica platform. Zorggroep Elde en Hertek sluiten succesvol een praktijkproef met nieuwe toezichthoudende domotica-technologie af.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek Care neemt uw zorgen over "zorg op afstand" weg

Hertek Care neemt uw zorgen over "zorg op afstand" weg

Heeft u ook vragen na het zien van de uitzendingen van NOS Nieuwsuur over de slechte kwaliteit van "zorg op afstand"? U bent niet de enige die ongerust is over het beeld dat in deze uitzendingen is geschept over het gebruik van zorgdomotica. Onze ervaring met zorginstellingen en haar medewerkers is niet helemaal in lijn met het beeld dat NOS Nieuwsuur heeft neergezet in de uitzendingen van september, oktober en november.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Noodverlichting Series 2: hoe goed nog beter kan!

Noodverlichting Series 2: hoe goed nog beter kan!

Bij een evacuatie telt iedere seconde en is een feilloos werkende noodverlichting van levensbelang. Hertek biedt een gevarieerd assortiment noodverlichting dat mensen veilig en betrouwbaar de weg wijst. Veiligheid bieden aan mensen en bedrijfsmiddelen in gebouwen zit in ons DNA. We denken met u mee zodat onze kwalitatief hoogwaardige oplossingen het beste in uw specifieke situatie passen.

Lees meer
Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Levert parkeren binnen in een parkeergarage een groter veiligheidsrisico dan parkeren buiten op een parkeerterrein? ​Op 22 november organiseert adviesbureau Nieman het symposium "Parkeren op eigen risico" in het Cinemec te Ede.​

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Nieuwe productlijnen Hertek Noodverlichting

Nieuwe productlijnen Hertek Noodverlichting

Met grote trots introduceren wij het nieuwste kunststukje van Hertek: de nieuwe productlijnen noodverlichting.
Onze nieuwe productlijnen bieden noodverlichting aan in metaal, kleur en kubusvorm. Voor elke klantwens zit er een passende oplossing bij.

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer