Wij vieren dit
samen met u!

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Hertek Safety

Hertek Safety scoort een gemiddelde NPS-score van +21 in de maand april en +31 in mei. In totaal beantwoordden 202 respondenten de vragen om tot deze score te komen. Aan het eind van het jaar streven wij naar een minimale gemiddelde score over 12 maanden van +20. Endenburg Elektrotechniek uit Rotterdam gaf aan: "Goede service en snelle leveringen van materialen". Muziekpodium Gebr. De Nobel uit Leiden zegt: "Wij zijn altijd blij met jullie service, advies en storingsafhandeling".

Gemiddeld scoort Hertek Safety onder andere een cijfer 8.1 bij klantvriendelijkheid van onze afdeling Sales en een 8.2 voor de kwaliteit van onze producten. Met positieve, echter ook opbouwende feedback bouwen wij aan een betere en veiligere toekomst.

Hertek Care

Hertek Safety en Hertek Care scoren beiden goed. In april scoort Hertek Care een gemiddelde NPS-score van +21 en in mei +5. Ook Hertek Care streeft naar een minimale gemiddelde score van +20 over 12 maanden. U gaf ons een 9.0 voor de kwaliteit van het verhelpen van een storing en een 8.0 voor de vakkennis van onze technicus.

Tags: Feedback, Klanttevredenheid, NPS