Wij vieren dit
samen met u!

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Hertek Safety

Het afgelopen jaar geven onze klanten een waardering van 8.0 voor vaktechnische kennis, 8.3 voor klantvriendelijkheid en oplossingsgericht meedenken tot een 8.5 voor kwaliteit geleverde producten. Ook hebben we twee tienen ontvangen voor de opleidingen en voor verkopen en uitvoeren van projecten.

Naast deze waarderingen krijgen we ook maandelijks leuke bemoedigende opmerkingen.

“Wij zijn altijd blij met jullie service, advies en storingsafhandeling.”

“Goede service en snelle leveringen van materialen. ”

“Goed contact, heldere communicatie en een complete offerte in een korte tijd. Top!”

“Houd jullie enthousiasme en snelheid van reageren vast. Producten zijn prima en communicatie verloopt prettig en efficiënt.”

Kijk hier wanneer voor meer informatie over de oplossingen van Hertek Safety.

Hertek Care

Onze business unit Care krijgt mooie waarderingen van 9.0 klantvriendelijkheid, vaktechnische kennis, bereikbaarheid en verhelpen van een storing tot een 9.3 voor kwaliteit van de geleverde producten. De twee grootste uitschieters zijn de tienen die Care ontvangt voor responstijd en voor de uitgevoerde werkzaamheden door onze technicus.

De mooiste quote van het afgelopen jaar is bij uitstek:

“De samenwerking met Hertek verliep uitstekend. Hertek dacht op een pragmatische manier met ons mee om ons dag- en nachtritme te verbeteren.”

Bekijk hier de oplossingen die Hertek Care biedt.

Hi-Safe

In 2017 ontvangen de collega's van de business unit bij Hi-Safe - onderdeel van Hertek ook cijfers om trots op te zijn. Een 8.8 voor kwaliteit van onze producten, 9.0 vaktechnische kennis van de technicus en een 9.3 voor klantvriendelijkheid.

Nakomen van afspraken staat bij Hertek hoog in het vaandel en onze collega's Juri en Walter van Hi-Safe ontvingen afgelopen jaar mooie, persoonlijke feedback van een klant:

“Ik doe mijn zaken met Juri de Poorter en Walter IJzerman van Hi-Safe. Dit gaat perfect. Een man een man, een woord een woord.”

Andere bemoeidigende opmerkingen:

“Ben altijd zeer tevreden hoe jullie problemen oplossen en de omgang met de klanten!! Chapeau”

“Dienstverlening is zoals je dit van een service/projecten afdeling mag verwachten. Prettig samengewerkt. Leuke, gemotiveerde medewerkers.”

Bekijk voor oplossingen op het gebied van brandblussing en explosieonderdrukking ook eens de website van onze business unit Hi-Safe.

Met positieve, opbouwende feedback bouwt Hertek aan een betere en veiligere toekomst voor u. Wij danken iedereen die in 2017 de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Ook in 2018 horen wij graag uw feedback over onze oplossingen en diensten.

Tags: Feedback, Klanttevredenheid, NPS