Serviceovereenkomsten

Wanneer u een Hertek-installatie aanschaft, biedt Hertek u extra voordelen met een serviceovereenkomst op maat.

Een servicecontract waarborgt niet alleen de continuïteit van uw installatie(s). U profiteert onder andere ook van aantrekkelijke tarieven en gegarandeerde responsetijden.

Binnen elk servicecontract verzorgt Hertek als basis het jaarlijkse preventieve onderhoud van uw installatie(s), zodat deze in optimale conditie blijft. U voorkomt daarmee storingen. Bovendien heeft u 24/7 toegang tot de supportdesk van Hertek. Daar krijgt u snel antwoord op uw vragen. De supportdesk is in staat om uw installatie op afstand te configureren en zo eventuele problemen te verhelpen. Slechts in een beperkt aantal gevallen of op uw verzoek lost Hertek een probleem snel bij u op locatie op.

Afhankelijk van de door u gekozen servicevorm biedt een Hertek Service & Onderhoud contract u:

  • Gegarandeerde responsetijden bij (ver)storing;
  • Supportdesk en remote service;
  • Korting op arbeidsuren en voorrijkosten;
  • Software-updates en back-ups;
  • Materialen op voorraad;
  • Inspectie en rapportage;
  • Optimalisatie van de installatie na inspectie.