Wij vieren dit
samen met u!

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!‚Äč

Hertek Safety

Hertek Safety heeft 14 opleidingen in haar pakket en onze trainers Lars Delsing en Marcel Rademakers zorgen ervoor dat de cursisten alle nodige kennis krijgen na het voltooien van de opleiding. Deze cursisten hebben Lars en Marcel een rapportcijfer van 9,2 gegeven! Een waardering waar zelfs een trainer van droomt om ooit zelf te krijgen. De hoge waardering die de cursisten aan onze trainers geven betekent dat zij nog veiliger en beter hun werk kunnen uitvoeren na het volgen van de opleiding.

Wilt u meer weten over onze opleidingen? Kijk dan hier.

Hertek Care

Ook deze maand werd de klantvriendelijkheid van Hertek Care door u gewaardeerd met een 9.0 en de responstijd kreeg zelfs een 10.0. Cijfers om trots op te zijn. De lat ligt lekker hoog voor de medewerkers van Hertek Care.

Bent u werkzaam in de zorg? Lees hoe Hertek Care het werk van de medewerkers van Severinus heeft verbeterd.

Hi-Safe

De collega's van de afdeling sales bij Hi-Safe - onderdeel van Hertek Groep - kregen voor hun klantvriendelijkheid een waardering van 8,5! De vaktechnische kennis van de technicus werd zelfs gewaardeerd met een 8,3.

Bekijk voor oplossingen op het gebied van brandblussing en explosieonderdrukking ook eens de website van onze collega's van Hi-Safe.

Maandelijks plaatsen wij de meest recente klanttevredenheidcijfers op onze nieuwspagina en in onze nieuwsbrief @lert.

Ontvangt u nog geen @lert?

Stuur dan een mail naar alert@hertek.nl en wij plaatsen u op onze verzendlijst.

Tags: Klanttevredenheid, Feedback, NPS