Nieuws

RINA certificeert Hi-Safe

RINA certificeert Hi-Safe

De "Regels voor de certificering van dienstverleners" is een verklaring die is afgegeven door het Italiaanse classificatiebureau RINA. Het certificaat is een bevestiging van het juiste niveau van kwalificaties als het gaat om het onderzoeken en onderhoud van brandblusapparatuur en -systemen aan schepen en andere objecten geclassificeerd door RINA.

Lees meer
Fike kiest voor samenwerking met Hi-Safe voor de Nederlandse explosiebeveiligingsmarkt

Fike kiest voor samenwerking met Hi-Safe voor de Nederlandse explosiebeveiligingsmarkt

Fike heeft Hi-Safe, specialist in blusgas- en explosieonderdrukkingsoplossingen, aangesteld als distributeur voor Nederland. Hi-Safe neemt per direct het actieve beveiligingsassortiment van Fike op in haar uitgebreide portfolio.

Lees meer
Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Ter ere van het Hertek 25-jarig jubileumfeest hebben onze gasten, op ons verzoek, een bijdrage geleverd aan een donatie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting. Marcel Hermkens maakt het eindbedrag bekend dat u samen met Hertek doneert. De symbolische cheque neemt Ariënne de Boer, Fondsenwerver Zakelijke Markt, in ontvangst van Marcel.

Lees meer
MVO-certificaat VEBON-NOVB voor Hertek en Hi-Safe

MVO-certificaat VEBON-NOVB voor Hertek en Hi-Safe

Ondernemersvereniging VEBON-NOVB behartigt de algemene, economische, commerciële en strategische belangen van ondernemers in de technische brand- en beveiligingssector. Een sterke vereniging, vraagt om daadkrachtige leden. Daarom moet ieder lid van VEBON-NOVB voldoen aan strenge criteria. Onlangs is Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) als criteria toegevoegd. Hertek en Hi-Safe (onderdeel van de Hertek Groep) zijn een van de eerste VEBON-NOVB-leden die voldoen aan deze MVO-criteria.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hi-Safe succesvol op IT Room Infra Event

Hi-Safe succesvol op IT Room Infra Event

Hi-Safe demonstreerde op het IT Room Infra Event te Den Bosch diverse oplossingen voor ruimte- en objectblussing voor het borgen van bedrijfscontinuïteit door het beperken van (brand)schade aan bedrijfsmiddelen.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Betap Tufting zeer tevreden over Hi-Safe oplossingen

Betap Tufting zeer tevreden over Hi-Safe oplossingen

Tapijtfabrikant Betap Tufting B.V. in Genemuiden heeft meerdere innovatieve Hi-Safe oplossingen in gebruik om te voorkomen dat medewerkers en gebouwen onnodig in gevaar komen. Gerrit Beens, Research & Development Engineer bij Betap, vertelt: “We waarborgen hiermee onze bedrijfscontinuïteit door eventuele (brand-)schade te beperken aan bedrijfsmiddelen.”

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Hertek is VCA-gecertificeerd

Hertek is VCA-gecertificeerd

Steeds vaker wordt aan ons gevraagd of Hertek over een VCA-certificaat beschikt en veel van onze opdrachtgevers stellen dit zelfs als voorwaarde. Wij zijn dan ook zeer verheugd om u te melden dat wij VCA (1 ster)-gecertificeerd zijn. Wij zijn ervan overtuigd met deze oplossing aan de behoefte van onze klanten gehoor te geven. Met deze certificering nemen wij onze verantwoordelijkheid en voorkomen wij dat mensen onnodig in gevaar komen tijdens werkzaamheden.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer