Nieuws

Penta 6000: dé meest flexibele, complete, betrouwbare en intelligente brandmeldoplossing

Penta 6000: dé meest flexibele, complete, betrouwbare en intelligente brandmeldoplossing

Hertek introduceert de Penta 6000 brandmeldoplossing. Een nieuw en innovatief protocol, nieuwe technologieën en stijlvolle (netwerk)componenten maken de Penta 6000 brandmeldoplossing nauwkeurig, betrouwbaar en tijdbesparend op installatie, inbedrijfstelling en onderhoud.

Lees meer
Effectieve alarmopvolging met Connect Intelligent doormelding

Effectieve alarmopvolging met Connect Intelligent doormelding

Hertek introduceert Connect Intelligent doormelding; een oplossing voor het gedetailleerd, snel en veilig informeren van een Particuliere Alarmcentrale (PAC). Risico’s worden beter beoordeeld, onnodige alarmopvolging voorkomen en kostbare tijd gewonnen. Intelligente doormelding is inzetbaar voor Penta brandmeldcentrales.

Lees meer
Onvakkundige installatie meest voorkomende brandoorzaak zonnepanelen

Onvakkundige installatie meest voorkomende brandoorzaak zonnepanelen

In Nederland is het aantal zonnepanelen in de afgelopen vijf jaar gegroeid tot meer dan 11 miljoen zonnepanelen. Een schitterende ontwikkeling op het gebied van vergroening van onze energie. Echter heeft deze groei ook een schaduwzijde: een enorme toename aan brandgevaar. Volgens diverse onafhankelijke onderzoeken uitgevoerd door elektrotechnische- en branddeskundigen is ondeugdelijke installatie de meest voorkomende brandoorzaak.

Lees meer
Nieuw kennisdocument: NEN 2654-2:2018 wijzigingen en impact

Nieuw kennisdocument: NEN 2654-2:2018 wijzigingen en impact

NEN 2654-2 geeft eisen voor het beheer, de controle en het onderhoud van autonome ontruimingsalarminstallaties in gebouwen. Hertek heeft voor u de wijzigingen inzichtelijk gemaakt. Per paragraaf staat exact omschreven wat er gewijzigd is en welke impact deze wijzigingen hebben op uw dagelijkse werkzaamheden.

Lees meer
Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Ter ere van het Hertek 25-jarig jubileumfeest hebben onze gasten, op ons verzoek, een bijdrage geleverd aan een donatie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting. Marcel Hermkens maakt het eindbedrag bekend dat u samen met Hertek doneert. De symbolische cheque neemt Ariënne de Boer, Fondsenwerver Zakelijke Markt, in ontvangst van Marcel.

Lees meer
Zinderend zomerweer oorzaak van opvallend meer branden in juli 2018?

Zinderend zomerweer oorzaak van opvallend meer branden in juli 2018?

Dit jaar zijn er in juli zelfs meer branden dan in januari, waarin normaal de meeste branden plaatsvinden. Opmerkelijk is verder dat de eerste zeven maanden van 2018 een forse stijging van miljoenenschades, zeer grote branden, branden met asbest en waterschades waarbij Salvage wordt opgeroepen. Voor Stichting Salvage – de organisatie die na een calamiteit namens de Nederlandse brandverzekeraars optreedt, persoonlijke hulp biedt en de schade beperkt – was juli 2018 de drukste julimaand ooit.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Hertek op symposium Parkeren op eigen risico

Levert parkeren binnen in een parkeergarage een groter veiligheidsrisico dan parkeren buiten op een parkeerterrein? ​Op 22 november organiseert adviesbureau Nieman het symposium "Parkeren op eigen risico" in het Cinemec te Ede.​

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer