Nieuws

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus (COVID-19) (27/07/2020 • Versie 1.006)

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus (COVID-19) (27/07/2020 • Versie 1.006)

Bij Hertek Groep nemen wij de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten serieus. Daarnaast is het veilig stellen van onze bedrijfscontinuïteit een topprioriteit zodat wij ook uw bedrijfscontinuïteit kunnen garanderen.

Lees meer
Wereldmilieudag: introductie milieusticker

Wereldmilieudag: introductie milieusticker

Hertek draagt met maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) bij aan een duurzame samenleving. Om het milieu niet onnodig te belasten met afval vervangen wij lichtelijk beschadigde verpakkingen niet meer door nieuwe verpakkingen. Uiteraard biedt deze verpakking nog ruim voldoende bescherming tijdens transport en blijft het door u bestelde product 100% onbeschadigd. Samen staan we sterk voor een beter milieu.

Lees meer
Bewust Veilig Dag 2019

Bewust Veilig Dag 2019

Veilig en gezond werken heeft topprioriteit in de bouw- en installatiebranche. Daarom wilt u veiligheid toch ook extra aandacht geven? En samen met uw medewerkers stilstaan en een bijdrage leveren aan een veilige bouwplaats?

Lees meer
Gratis workshops “Projecteren noodverlichtingsinstallaties” in Eindhoven of Zwolle

Gratis workshops “Projecteren noodverlichtingsinstallaties” in Eindhoven of Zwolle

Meld u aan voor de gratis workshop “Projecteren noodverlichtingsinstallaties” en ontdek eenvoudig de meest geschikte noodverlichtingsoplossing voor uw project met de Hertek noodverlichting calculatie-, vergelijkingstool.

Lees meer
Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Nederlandse Brandwonden Stichting ontvangt donatie van Hertek ter ere van 25-jarig jubileum

Ter ere van het Hertek 25-jarig jubileumfeest hebben onze gasten, op ons verzoek, een bijdrage geleverd aan een donatie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting. Marcel Hermkens maakt het eindbedrag bekend dat u samen met Hertek doneert. De symbolische cheque neemt Ariënne de Boer, Fondsenwerver Zakelijke Markt, in ontvangst van Marcel.

Lees meer
Hertek wijst de weg

Hertek wijst de weg

De gratis ontbijtsessie "Hertek wijst de weg", bestaat uit de workshop "Projecteren noodverlichtingsinstallaties" en een demonstratie van de Hertek noodverlichting calculatie-, vergelijkingstool.

Lees meer
Gratis workshop “Projecteren noodverlichtingsinstallaties”

Gratis workshop “Projecteren noodverlichtingsinstallaties”

Meld u aan voor de gratis workshop “Projecteren noodverlichtingsinstallaties” en ontdek eenvoudig de meest geschikte noodverlichtingsoplossing voor uw project met de Hertek noodverlichting calculatie-, vergelijkingstool.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Ontbijtsessie Noodverlichting Nijmegen

Ontbijtsessie Noodverlichting Nijmegen

Op woensdag 27 september a.s. organiseert Hertek in Nijmegen een ontbijtsessie over Noodverlichting waarin wet- en regelgeving, marktfactoren en het Hertek noodverlichting concept uitgebreid worden gepresenteerd.

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Drukbezochte ontbijtsessie over noodverlichting in Haren

Drukbezochte ontbijtsessie over noodverlichting in Haren

“Hertek wijst de weg!” is het motto van de ontbijtsessies die Hertek organiseert over noodverlichting. De meest recente ontbijtsessie vond plaats in De Rietschans te Haren (GN).

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer
Succesvolle ontbijtsessie Noodverlichting krijgt vervolg

Succesvolle ontbijtsessie Noodverlichting krijgt vervolg

De eerste ontbijtsessie Noodverlichting van Hertek was zeer succesvol. Reden genoeg om vaker zo’n informatiebijeenkomst voor klanten te organiseren.

Lees meer