Nieuws

Effectieve alarmopvolging met Connect Intelligent doormelding

Effectieve alarmopvolging met Connect Intelligent doormelding

Hertek introduceert Connect Intelligent doormelding; een oplossing voor het gedetailleerd, snel en veilig informeren van een Particuliere Alarmcentrale (PAC). Risico’s worden beter beoordeeld, onnodige alarmopvolging voorkomen en kostbare tijd gewonnen. Intelligente doormelding is inzetbaar voor Penta brandmeldcentrales.

Lees meer
Draadloze verpleegoproep biedt veel voordelen

Draadloze verpleegoproep biedt veel voordelen

Sonevo verpleegoproep is niet alleen draadloos, het biedt nog veel meer voordelen.

Lees meer
Succesvolle pilot Zorggroep Elde nieuwe toezichthoudende domotica-technologie

Succesvolle pilot Zorggroep Elde nieuwe toezichthoudende domotica-technologie

Zorggroep Elde, vertrouwt als partner van Hertek al bijna 10 jaar op het Sonevo zorgdomotica platform. Zorggroep Elde en Hertek sluiten succesvol een praktijkproef met nieuwe toezichthoudende domotica-technologie af.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek Care neemt uw zorgen over "zorg op afstand" weg

Hertek Care neemt uw zorgen over "zorg op afstand" weg

Heeft u ook vragen na het zien van de uitzendingen van NOS Nieuwsuur over de slechte kwaliteit van "zorg op afstand"? U bent niet de enige die ongerust is over het beeld dat in deze uitzendingen is geschept over het gebruik van zorgdomotica. Onze ervaring met zorginstellingen en haar medewerkers is niet helemaal in lijn met het beeld dat NOS Nieuwsuur heeft neergezet in de uitzendingen van september, oktober en november.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Volwaardige zorgoplossing op maat

Volwaardige zorgoplossing op maat

Hertek levert al ruim 20 jaar volwaardige oplossingen specifiek voor de zorg. Onze gespecialiseerde accountmanagers en consultants van de business unit Care stellen graag een totaaloplossing samen specifiek voor uw klant.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Penta IP-gateway: beheer uw brandmeldsysteem online

Penta IP-gateway: beheer uw brandmeldsysteem online

Het beheren en onderhouden van een brandmeldsysteem kost gebouwbeheerders en installateurs veel tijd. Gebruik daarom een interactieve netwerkfunctionaliteit om uw systeem locatie-onafhankelijk te beheren. Met de Penta 5000 IP-gateway werkt u efficiënter en sneller.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer
Hertek lanceert XPander draadloze nevenindicator voor veiligheid in uw gebouw

Hertek lanceert XPander draadloze nevenindicator voor veiligheid in uw gebouw

Om mensen niet in gevaar te brengen, is het belangrijk voor u te weten in welke ruimte er brand is. In monumentale panden, panden met glasconstructies of asbest is er vaak geen lusbekabeling mogelijk. Voor deze buitengewone situaties biedt Hertek u vanaf heden de XPander draadloze nevenindicator, onderdeel van de XPander oplossing.

Lees meer