Nieuws

Whitepaper 'Toezichthoudende Domotica'

Whitepaper 'Toezichthoudende Domotica'

De zorg verandert steeds sneller en thema’s als hoge werkdruk en personeelstekort aan de organisatiezijde en vergrijzing en hogere zorgzwaarte aan de cliëntzijde, brengen de kwaliteit van de zorg in gevaar.

Lees meer
Whitepaper 'Toezichthoudende Domotica' (1)

Whitepaper 'Toezichthoudende Domotica' (1)

De zorg verandert steeds sneller en thema’s als hoge werkdruk en personeelstekort aan de organisatiezijde en vergrijzing en hogere zorgzwaarte aan de cliëntzijde, brengen de kwaliteit van de zorg in gevaar.

Lees meer
Onvakkundige installatie meest voorkomende brandoorzaak zonnepanelen

Onvakkundige installatie meest voorkomende brandoorzaak zonnepanelen

In Nederland is het aantal zonnepanelen in de afgelopen vijf jaar gegroeid tot meer dan 11 miljoen zonnepanelen. Een schitterende ontwikkeling op het gebied van vergroening van onze energie. Echter heeft deze groei ook een schaduwzijde: een enorme toename aan brandgevaar. Volgens diverse onafhankelijke onderzoeken uitgevoerd door elektrotechnische- en branddeskundigen is ondeugdelijke installatie de meest voorkomende brandoorzaak.

Lees meer
Nieuw kennisdocument: NEN 2654-2:2018 wijzigingen en impact

Nieuw kennisdocument: NEN 2654-2:2018 wijzigingen en impact

NEN 2654-2 geeft eisen voor het beheer, de controle en het onderhoud van autonome ontruimingsalarminstallaties in gebouwen. Hertek heeft voor u de wijzigingen inzichtelijk gemaakt. Per paragraaf staat exact omschreven wat er gewijzigd is en welke impact deze wijzigingen hebben op uw dagelijkse werkzaamheden.

Lees meer
Succesvol jaar in klanttevredenheid

Succesvol jaar in klanttevredenheid

Dagelijks staan ruim 200 medewerkers van Hertek voor u klaar om meesterwerk te leveren. Iedere dag luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. In 2017 ontvingen wij bijna 1.000 klantwaarderingen! Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie ontvangen.

Lees meer
Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Particuliere Alarmcentrales en brandweer werken samen aan betrouwbare branddoormeldingen

Brandweer Nederland roept in een nieuwsbericht op www.brandweer.nl alle Particuliere Alarmcentrales (PAC’s) op om voortaan alleen nog maar geverifieerde meldingen door te zetten. Zo nodig zelfs persoonlijk geverifieerd. Het aantal nodeloze meldingen is de laatste jaren al flink afgenomen, maar als alle PAC’s de vernieuwde versie van het zogeheten PAC-protocol volgen, kan het aantal nodeloze meldingen nog verder afnemen.

Lees meer
Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Hoge klantwaardering in november voor Hertek

Inmiddels hebben wij bijna 900 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Hertek trots op klanttevredenheidscijfers

Inmiddels hebben wij ruim 700 klantwaarderingen ontvangen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service kan alleen maar verbeteren met uw feedback.

Lees meer
Klantenfeedback September 2017

Klantenfeedback September 2017

Het afgelopen half jaar ontvingen wij ruim 600 klantwaarderingen! Bedankt voor het geven van uw feedback. De kwaliteit van onze service wordt met uw feedback nog beter. In september ontvingen onze service afdelingen weer hoge cijfers over klantvriendelijkheid en vaktechnische kennis. Toch steekt deze maand de afdeling opleidingen er met kop en schouders bovenuit!​

Lees meer
Hoge klantwaardering voor Hertek

Hoge klantwaardering voor Hertek

Afgelopen maand ontvingen wij bijna 100 klantwaarderingen. Daar willen wij jullie hartelijk voor bedanken. Jullie feedback helpt om onze dienstverlening daar waar nodig te verbeteren.

Lees meer
Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Hertek krijgt hoge klanttevredenheidscijfers

Dagelijks luisteren wij naar uw feedback om u nog beter van dienst te zijn. Om onze diensten en producten te optimaliseren onderzoekt Hertek haar klanttevredenheid. Wij zijn enorm trots op de gemiddelde rapportcijfers en dankbaar voor de feedback die wij van jullie kregen over de aflopen drie maanden.

Lees meer
Klantenpanelsessie geeft inzicht in behoeften

Klantenpanelsessie geeft inzicht in behoeften

Klantfocus en klantinsights staan binnen Hertek centraal. Daarom organiseerden wij op 17 mei de klantenpanelsessie “Innovatie brandmeld- en ontruimingsalarminstallaties”.

Lees meer
Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Hertek blinkt uit in klanttevredenheid

Om de klanttevredenheid te meten, houden wij onder andere de maandelijkse Net Promoter Score (NPS) bij. Wij verbeteren onze diensten en producten door naar u als klant te luisteren. Met uw feedback optimaliseren wij onze producten en diensten om u nog beter van dienst te kunnen zijn.

Lees meer